fredag 19. desember 2008

Pakking...

Nå nærmer avreisedag seg med stormskritt, og jeg prøver å få unna litt pakking. Jeg hadde trodd at 2 x 23KG skulle bli vanskelig å fylle opp, selv med alt fjellutstyret, men der tok jeg feil. Jeg kommer nok til å måtte sitte på kofferten for å få den igjen.

En av grunnene til at det ble litt fullere i kofferten kan forklares med mitt besøk i butikken Sykeartikler. Irene og jeg har bestemt oss for å ta med noen meter treningsstrikk til Haydom, og det skulle handles i denne butikken. Da jeg fortalte ekspeditøren hva vi skulle ha det til, fortalte hun at hun hadde massevis av støttebandasjer i alle former og størrelser liggende på lager. Dette var varer de hadde prøvd å selge, men siden det var forrige sesong ville ingen kjøpe... Dette hadde hun nå avskrevet og skulle sende til innsamlingsaksjoner dersom det meldte seg. To fysioterapistudenter som skulle ha praksis på et sykehus i Afrika syntes hun var en passende annledning til å gi unna litt av det de hadde samlet opp :) Jeg sa pent ja takk og fikk med meg en kartong med støtter til ankler, knær, rygg, håndledd ++ Rundt regnet er det varer for 10.000-15.000, så dette kan komme godt med!
På vei ut døren ville hun og sende med meg div. sykehus- og legeutstyr, sakser osv, men det får jeg ikke med meg. Oppforder andre fysioterapi- og sykepleierstudenter som skal nedover, til å ta en tur innom og høre om de får med seg noe :)

1 kommentar:

fru Jørgensen sa...

Du fekk det faktisk med deg og! Superdupert! Litt synd du må dra på alt... men lite å gjer med det siden eg hadde reist him!