mandag 22. desember 2008

Jambo!


Etter 28 timer timer pa reise ankom vi i dag Arusha, Tanzania. Flyreisene har gatt bra, vi fikk en liten svipptur innom Paris (Charl de Gaulle) og endte opp med a bli plassert pa 1.klasse fra Paris til Nairobi :) Utvilte og fornoyde ventet vi pa bagasjen, men dessverre kom ikke Inger Nelly sin sekk frem til Nairobi. Vi haper turutstyr blir ettersendt hotellet foer vi skal begynne Kilituren. Dessverre ligger ogsa laderen til fotoapperatet mitt i Inger Nelly sin sekk, sa det blir nok darlig med bilder fra de neste dagers safari :(


I morgen tidlig reiser vi avgarde pa safari med Tarangire, Ngorongoro og Lake Mayanara pa programmet.


2 kommentarer:

Anonym sa...

hei vennen. no har eg funnet siden din så kommer til å følge med her:) høres ut som flytur og alt har gått bra så langt, bortsett fra den sekken da, typisk:) ha en super ferie og en kjempe fin julefering. gleder meg til å følge med på oppdateringene:) stor klem og god jul fra Aina Yvonne

fru Jørgensen sa...

Ohhh! 27 grader e greit for meg! Her hima e det nemlig minusgrader! Godt å hørra at alt har gått greit,sjøl om dokke mangle litt baggasje:(

Hvis du mangle nåke som eg kan ta med ned(og du lese her) e det bare å gi beskjed! Glede meg!